Kauba tagastamine

Kui te ei ole oma ostuga rahul, saate toote 14 päeva jooksul ostu kättesaamise kuupäevast alates tagastada ning teil on õigus täielikule kompensatsioonile. Edastage oma soov info@maheveski.ee kaudu. Kindlasti lisage kirjale juurde enda telefoni number ning tagastamise põhjus.

Tagastamise protseduur
Pärast kirja saatmist tagastatakse teile kirja kätte saamise kohta kinnitus, mis kirjeldab tagastamise protseduuri. Pange tähele, tagastamise korral peab toode olema originaaplakendis, kasutamata ning tagastatud konditsioonis, millisena toote saite. Loomulikult võib toode olla kontrollimiseks pakendist välja võetud ning sinna tagasi pandud. Kui toode on kahjustatud, võib juhtuda, et te ei saa 100% kompensatsiooni.

Kontrollige oma saadetist
Pärast tarne saabumist kontrollige oma saadetist koheselt. Kui toode on kahjustatud, valesti tarnitud või miskit on puudu, palun võtke ühendust klienditeenindusega aadressil info@maheveski.ee

Tagastamise kulud
Tagastamise kulu on kliendi kanda. Me ei ole vastutavad esemete eest, mis saadetakse meile ekslikult või mis meieni ei jõua. Et vältida võimalikke probleeme, soovitame kasutada kullerteenust, mis võimaldavad saadetise tranportimist jälgimisnumbriga jälgida.

Vahetamine
Kui soovite toode välja vahetada, käige läbi ülal kirjeldatud tagastamise protseduur. Sellele järgnevalt saate esitada veebi teel uue tellimuse.

Kuidas ja millal raha tagastatakse?
Tagastamine sõltub Teie valitud makseviisist ning tagastus tehakse 14 päeva jooksul alates tagastuse registreerimisest. Jätame endale õiguse 14-päeva perioodi pikendada, kui toode ei ole meieni jõudnud ülal kirjeldatud protseduurikat järgides. Meie meeskond teavitab teid võimalikest hilinemistest.

Print Friendly, PDF & Email